Resultats de la cerca
MUSEU INTERNACIONAL DELS TITELLES DE CATALUNYA. TEIA MONER
Un dia per passar-ho bé i aprendre amb els titelles. Obert al públic: Visites familiars. Visites escolars
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Operació Pasqua a Món Sant Benet
Celebreu la mona de Pasqua ? o us agrada més el joc de buscar ous de colors, hereu de la tradició anglosaxona? En aquest taller familiar us proposem una “batalla” de tradicions.
Taller “Fes un xai”
Decora la teva ovella ripollesa com més t’agradi!
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Experiència Cacaolat
Vols descobrir tot el que amaga una ampolla de Cacaolat? Descobrirem d'on provenen els ingredients necessaris i posarem en valor tot el procés d'elaboració d'aquesta beguda tan especial.
Taller de natura: Fem sabons naturals
Aprenent de la natura! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Colònies d'anglès i multiactivitat a Vallclara
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
Ruta i tast al celler en segway
Gaudeix de les vinyes del Penedès desplaçant-te amb un vehicle original i divertit com és el segway. Fes parada a un celler i gaudeix d'una visita guiada amb una degustació dels seus vins i caves.
Mostrant 31-40 de 623 elements.