Resultats de la cerca
GAUDEIX EDUCANT AL TEU FILL amb calma, amabilitat i respecte. 1h 15 min.
En aquesta conferència pràctica i vivencial, us endureu eines per educar al vostre fill amb calma, de forma amable i ferma a la vegada.
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Museu de la Pesca. Palamós Costa Brava. Recursos digitals.
Fonts, eines i recursos digitals per aprendre i conèixer més sobre el mar, la pesca i els pescadors
COM MOTIVAR EL TEU FILL EN ELS ESTUDIS. 1h 15 min.
Conferència/Taller pràctica i vivencial on us endureu eines per acompanyar al vostre fill a sentir-se més motivat i ser més eficient en els seus estudis.
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Experiència personalitzada per a famílies (Osona)
Experiència personalitzada per grup d'infants, claustre de professors o famílies, que volen realitzar una activitat lúdica de salut i benestar fora de l'àmbit habitual per retrobar-se i cohesionar-se.
Mostrant 11-20 de 621 elements.