Resultats de la cerca
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Fum i Carbó
Aquesta activitat es realitza a partir d'un recull d'història oral amb els veritables protagonistes de la Història, persones anònimes que la van viure.
Ruta a la Cova del Tabac
Oferim visites guiades a la Cova del Tabac per tal de donar a conèixer el patrimoni que amaga aquesta cavitat de 198 metres, reconegut per la UNESCO. El recorregut serveix per fer un viatge en el temp
Bany de Bosc
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Tallers de manualitats
Si vols entretenir-te a casa fent un taller, pots comprar les nostres capses de treballs manuals! Busca el tema que més t'agradi!
JORNADA FAMILIAR JUGUEM TOTS - CASA DE COLÒNIES MONTSENY
Jornada familiar en plena natura. ACTIVITAT LÚDICA + DINAR
MINIESPAI ACVIC
UN NOU ESPAI DE JOC Vine a descobrir les novetats del Miniespai! Experimentar, crear i jugar
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Mostrant 51-60 de 603 elements.