Resultats de la cerca
Matemàtiques de Batxillerat i ESO a YouTube
Presentem una sel·lecció de professors de matemàtiques al YouTube per a ESO i Batxillerat.
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Concert entre llibres - ENTRESONS
Concert per a nadons. Petites històries i música en directe amb un munt d’elements visuals que acompanyen la sessió.
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Protagonistes invisibles
Al museu ha arribat una carta misteriosa amb un missatge en clau: "4 històries, 4 vaixells. No hi són, però sí hi són..."
Fira de la tardor a les Masies de Voltregà
La Fira de la tardor de les Masies de Voltregà se celebra anualment l'últim diumenge d'octubre o primer de novembre. Enguany la fira se celebrarà el 26 d'octubre als Jardins del Despujol.
Mostrant 21-30 de 621 elements.