Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible». Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Objectiu de l’activitat Descobrir Miquel Martí i Pol d’una forma lúdica i atractiva A qui es dirigeix Famílies amb infants d’entre 7 i 10 anys.
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Summer Camp La Molina
Al campament internacional 100% en anglès de La Molina viurem en plena natura, farem moltes activitats d'aventura i potenciarem les nostres habilitats creatives! Una experiència inolbidable!
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Els misteris de l'Antic Egipte
Vine i descobreix el fascinant món de l'Antic Egipte!
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
LA PEDRERA: L'habitació secreta de La Pedrera
TALLER SOBRE L’EDIFICI I EL SEU CONTEXT HISTÒRIC
Mostrant 31-40 de 633 elements.