Resultats de la cerca
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Fitxes i quaderns imprimibles en castellà de 1r de Primària fins a 4t d'ESO
Quaderns de l'Editorial La Calesa amb continguts i exercicis per Primària i Secundària per treballar la ortografia, lectura comprensiva, expressió Escrita, matemàtiques i càlcul ABN
Disseny i impressió 3D (Lleida)
Els alumnes aprenen a realitzar dissenys i models en 3 dimensions a través de diversos programes per convertir-los en peces i prototips volumètrics i reals.
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
JORNADA FAMILIAR JUGUEM TOTS - CASA DE COLÒNIES MONTSENY
Jornada familiar en plena natura. ACTIVITAT LÚDICA + DINAR
El cos humà i els sentits
Jocs i activitats educatives sobre el cos humà. Inclou tests i sopes de lletres, fitxes educatives i jocs sobre els sentits, els sistemes, els ossos o els músculs!
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Educa IGN - Recursos sobre geografia
Recursos educatius sobre geografia cartografia, on trobarem aplicacions web, mapes, jocs i vídeos educatius per a totes les edats.
Mostrant 71-80 de 624 elements.