Resultats de la cerca
MARXA NÒRDICA
Cursos d'iniciació i excursions per aprendre i perfeccionar la marxa nòrdica
Joc- Ruta Els metges del castell de Voltregà
Vine a jugar i a guadir en família, amistats... Gaudeix d'una excursió preciosa i descobreix les plantes remeieres que els metges de l'època feien servir per sanar la noblesa del castell.
MARXEM EN FAMÍLIA: PONTS I CAPS DE SETMANA A LES NOSTRES CASES DE COLÒNIES
Ponts i caps de setmana en família. Consulteu totes les escapades previstes del nostre programa Marxem en família.
Dinàmiques per treballar les pantalles amb joves
Material per a professionals sobre la prevenció amb pantalles Prevenció i promoció de la salut entorn a l'ús de les pantalles amb grups de joves, especialment de 12 a 15 anys.
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!
Edu365 web de recursos online del Dept. Educació
Web de la Generalitat amb recursos molt variats per seguir aprenent!
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
A Montserrat, volant!
La millor manera de visitar la muntanya de Montserrat. Pujareu fins Montserrat en 5 minuts mentre gaudiu del paisatge excepcional de la muntanya a vista d'ocell..
Mostrant 41-50 de 603 elements.