Resultats de la cerca
MINIESPAI ACVIC
UN NOU ESPAI DE JOC Vine a descobrir les novetats del Miniespai! Experimentar, crear i jugar
Tàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Crea la teva pròpia galeria d'art
Google Arts & Culture és una plataforma que permet accedir a imatges d'alta resolució de més de 32.000 obres d'art d'arreu del món i crear la teva pròpia col·lecció!
Visites guiades en família, a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas en família; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
Mostrant 81-90 de 604 elements.