Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Visita al port pesquer de Vilanova i la Geltrú (Visita virtual)
Visita virtual a través de material audiovisual i un joc interactiu que permetrà conèixer el port pesquer de Vilanova i la Geltrú i les arts de pesca.
Ruta modernista Sant Joan Despí
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Visita comentada, TRENexperiències: Espai Gumà, un repte aconseguit
El Ferrocarril va arribar a Vilanova el 1881, de la mà d'un empresari Vilanovi: Francesc Gumà i Ferran. Era la 13ena vegada que es demanava a l'Estat. Veniu a conèixer la història.
Clown Power: totes sou Pallasses
Dos Pallassos que busquen Pallassos... Espectacle participatiu on aprendreu a fer el pallasso a través de l'animació, l'expressió corporal, el joc i el treball en grup, la màgia, l'amor i l'humor.
L’ART PER SOMIAR EL MÓN
Programa formatiu d'acostament a la pedagogia artística contemporània
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Mostrant 111-120 de 603 elements.