Resultats de la cerca
Galeria online del British Museum
Visita el British Museum sense moure't de casa!
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Ens cuidem quan ens estimem
En aquests tallers per a dones grans treballarem l’afectivitat i la sexualitat des d’una perspectiva feminista.
PREVENIR EL BULLYING desde casa. 1h 15 min
Conferència/taller pràctica i vivencial on us endureu eines útils per entendre i prevenir el bullying des de casa.
DESCOBREIX LA QUADRA
Cada primer diumenge de mes, descobrim La Quadra amb una visita i un taller familiar, per aprendre i conèixer de forma divertida i dinàmica la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos.
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
CASAL TERAPEUTIC D'ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 9 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 14 ANYS
Un Casal de 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu o unes colònies d'estiu de 5 dies.
Mostrant 61-70 de 603 elements.