Resultats de la cerca
MUSEU INTERNACIONAL DELS TITELLES DE CATALUNYA. TEIA MONER
Un dia per passar-ho bé i aprendre amb els titelles. Obert al públic: Visites familiars. Visites escolars
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
2a Cursa d’Orientació Familiar de Tona
Cursa adaptada i pensada per a tots els públics per a descobrir un esport amb família i en un entorn fantàstic.
Taller de natura: Fem sabons naturals
Aprenent de la natura! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
PANDEMONIUM
Espectacle de música, teatre i titelles per a tota la família. Per a interior o exterior.
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Dinàmiques per treballar les pantalles amb joves
Material per a professionals sobre la prevenció amb pantalles Prevenció i promoció de la salut entorn a l'ús de les pantalles amb grups de joves, especialment de 12 a 15 anys.
Elegants a la romana!
El Quintus i la Sabina s'han de vestir per a una ocasió especial, veniu a ajudar-los a escollir la roba que s'han de posar?
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
Cyark - Explora el patrimoni cultural en 3D
Web on trobar vistes en 3d, tours virtuals i molt més d'alguns dels monuments del patrimoni cultural de tot el món.
Mostrant 201-210 de 624 elements.