Resultats de la cerca
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Camina descalç
Aquest sender us farà gaudir de noves sensacions a través del sentit del tacte, però també de la vista, de l’olfacte i de l’oïda. Una activitat que us ajudarà a respectar i a estimar l'entorn.
Zona Clic - Jocs creats per educadors
Recull extens de jocs i activitats per seguir aprenent diferents temes de les àrees curriculars i per tots els nivells de l'escolarització.
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.Grup de Muntanya 4 Columnes Jovent
Una porta d’entrada al món de la muntanya per a jovent amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: vies ferrades, escalada i barrancs. No t’ho perdis!.
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Un viatge a una Vall única "Vall de Núria"
Viu a Vall de Núria l'experiència única d'un viatge especial i per recordar, gaudint dels cotxes MGB i un tracte exclusiu acompanyat del nostre guia. Gaudeix d'una activitat diferent.
Descobrim Albesa
Descobreix Albesa mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
IMPERIVM: La visita guiada
Vine a visitar la nova exposició permanent del MAC: IMPERIVM. Històries romanes de la mà d'experts i descobreix els pilars que fonamentaven l'imperi romà.
Mostrant 21-30 de 626 elements.