Resultats de la cerca
PREVENIR EL BULLYING desde casa. 1h 15 min
Conferència/taller pràctica i vivencial on us endureu eines útils per entendre i prevenir el bullying des de casa.
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer l'Alt Penedès, com s'elabora el vi i el cava tot passant el dia a la natura amb família, amics o parella.
Experiència Cacaolat
Vols descobrir tot el que amaga una ampolla de Cacaolat? Descobrirem d'on provenen els ingredients necessaris i posarem en valor tot el procés d'elaboració d'aquesta beguda tan especial.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Tealler de teatre per a joves
El taller de teatre per a joves té com a objectiu la desinhibició, el desenvolupament de la creativitat, la imaginació, les habilitats comunicatives i el treball en equip.
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
2a Cursa d’Orientació Familiar de Tona
Cursa adaptada i pensada per a tots els públics per a descobrir un esport amb família i en un entorn fantàstic.
Juga amb matemàtiques
Recull d'activitats per aprendre matemàtiques jugant!
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Mostrant 1-10 de 624 elements.