Resultats de la cerca
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Mapa religiós de Catalunya
El Mapa religiós de Catalunya és un projecte que té per objectiu identificar i conèixer amb profunditat les comunitats religioses i els llocs de culte de totes les confessions presents a Catalunya.
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
A Montserrat, volant!
La millor manera de visitar la muntanya de Montserrat. Pujareu fins Montserrat en 5 minuts mentre gaudiu del paisatge excepcional de la muntanya a vista d'ocell..
Recerca en acció
Propostes per a fer experiments interessants de manera senzilla. Cal seleccionar un àrea temàtica i també un nivell educatiu.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Mostrant 81-90 de 623 elements.