Resultats de la cerca
Escola Infantil de Circ
Vine a aprendre acrobàcies, malabars, trapezi i a passar-t'ho d'allò més bé.
Porta murada
Es tracta d'una ciutat costanera de l'Europa meridional cap al segle XV, arrelada encara als usos medievals, sotmesa a les primeres convulsions de la modernitat, i mirant cap a un nou ordre patriarcal
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Una ruta per l’embassament de Sant Llorenç per explicar la transformació del paisatge en aquesta zona arran de la construcció de la presa. Es tracta d’un recorregut guiat que aprofundeix en els canvis
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
Pirates al Museu!
Activitat teatralitzada entorn a la figura dels pirates al Museu Marítim de Barcelona
Visita comentada, TRENexperiències: Amples de Via Amples de Via
Voleu saber quant amples de via existeixen al nostre país i on s’utilitzen?
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Hivern en família a l'Alberg Mirador
Situat a peu de pistes de l’estació d’esquí de Port del Comte, l’Alberg Mirador és l’allotjament ideal per gaudir d’una estada de neu i d'esquí en família.
Mostrant 1-10 de 624 elements.