Resultats de la cerca
Casals amb cavalls
En Equitació Emocional Mussara realitzem tots els anys els Campus Juvenils que coincideixen amb els períodes vacacionals escolars.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/05/2-1030x579-1-400x300.jpg)
Enciclopèdia.cat, el teu portal del coneixement
Enciclopèdia.cat és el portal de coneixement de referència en català, amb més de 350.000 articles de temàtica molt diversa: història, economia, art, política, geografia, ciència, natura....![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/05/activium_enciclopedia-400x300.jpg)
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/01/amb-mercat16-min-400x300.jpg)
COM ES RESCATA UNA TORTUGA MARINA?
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes a partir de 5 anys.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/10/COM-ES-RESCATA-400x300.png)
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l'EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/04/depu-montcada-1-400x300.jpg)
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/10/visita_guiada_draga_7-400x300.jpg)
Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solució![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/02/egenra-400x300.jpg)
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria FuertesAudiocontes i descarregables Editorial Nanit
Activitats i idees per gaudir dels contes de l'editorial Nanit basats en cançons de grups catalans: il·lustracions per pintar, jocs, propostes d'educació emocional, guies per encetar converses, etc.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/05/Editorial-Nanit-conte-Catarres-Invecibles-coberta-baixa_480x-400x300.jpg)
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/romans-400x300.jpg)
Mostrant 161-170 de 605 elements.