Resultats de la cerca
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/experim-400x300.png)
Escape the Town a diversos pobles de Catalunya
Experiències que ajunten cultura, diversió i tecnologia, per a que gaudiu en família amb aquesta nova forma de fer turisme!![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/02/ETT-Imatge-promo-02-copia-400x300.jpg)
Curs d'iniciació al Pàdel Surf a la Costa Daurada
Curs d'iniciació al pàdel surf d'unes 3 hores on aprendrem a treballar l'equilibri i la coordinació tot divertint-nos i jugant sobre l'aigua en un entorn idíl·lic de la Costa Daurada.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/06/esportec-maraventura-lloguer-paddlesurf-e1588527487502-400x300.jpg)
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Una ruta per l’embassament de Sant Llorenç per explicar la transformació del paisatge en aquesta zona arran de la construcció de la presa. Es tracta d’un recorregut guiat que aprofundeix en els canvis![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/01/embassament.jpg)
Visita autoguiada en família "Explora Montblanc al teu aire!"
«Explora Montblanc al teu aire!» és una visita autoguiada en família per gaudir, a través del joc, del patrimoni arquitectònic, cultural, natural i agroalimentari de Montblanc![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/11/Visites-autoguiades-en-familia_baixa-5-400x300.jpg)
COM MOTIVAR EL TEU FILL EN ELS ESTUDIS. 1h 15 min.
Conferència/Taller pràctica i vivencial on us endureu eines per acompanyar al vostre fill a sentir-se més motivat i ser més eficient en els seus estudis.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2025/02/A_-COM-MOTIVAR-EL-TEU-FILL-EN-ELS-ESTUDIS_-1h-15-min-400x300.png)
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/10/TOR-Visita-Oleoturisme-510x510-1-400x300.jpg)
Caiac de Vinebre a Móra (2-3h)
Una ruta única al riu Ebre, que ens portarà a coneixer algunes de les seves impresionants illes, uns espais naturals protegits increïbles. Activitat guiada i exclusiva![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2025/02/kayak_garcia-mora_enblau_037-400x300.jpg)
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/Captura-de-pantalla-2023-10-20-1320490-400x300.png)
Passeja per l'interior de museus i monuments
Google ha creat un projecte dins d'Arts&Culture fusionant la tecnologia Street View. Així ens permet visitar internament museus i monuments com el Museu d'Orsay o el Taj Mahal.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/street-400x300.jpg)
Mostrant 71-80 de 605 elements.