Resultats de la cerca
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Boscos de ciutat? L'ecologia del parc
Activitat per a casals d'1 hora de durada. L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible». Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Objectiu de l’activitat Descobrir Miquel Martí i Pol d’una forma lúdica i atractiva A qui es dirigeix Famílies amb infants d’entre 7 i 10 anys.
Visites virtuals a monuments d'arreu del món
Visites virtuals, i recorreguts per l'interior i exterior de monuments històrics i culturals de tot el món: la Sagrada Familia, la Catedral de Santiago de Compostela, Teotihuacan o Stonehenge!
Juga la Peripècia de les Madrigueres Mil·lenàries i ajuda a protegir la llar de la seva guardiana Cordesal
Obre bé els ulls, descobreix tots els secrets d'aquest espai únic i aprèn a cuidar del seu entorn. Ajuda la Cordesal i descobreix les Madrigueres. És totalment gratuït.
Hora del conte. El conte del triangle i del quadrat
Divendres 8 de novembre a les 17:30h
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
VISITA AL PARC NATURAL DE LA ZONA VOLCÀNICA DE LA GARROTXA
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans i la fageda d'en Jordà
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Mostrant 81-90 de 642 elements.