Resultats de la cerca
Fes d'arqueòleg o arqueòloga
Coneixerem què és un arqueòleg i quin és el seu treball, per a després jugar a fer d’arqueòlegs. Per a alumnes de cicle superior de primària i educació secundària.POESIA A L'ESCOLA : " VOLEN LES PARAULES"
L'eix principal és apropar la poesia a l'aula amb l'acompanayment d'altres disciplines artístiques com la música i propostes plàstiques. S'ha fet una proposta adaptada a cada cicle.Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.Introducció a la fabricació digital amb Tinkercad
Una experiència on l’alumnat descobreix les possibilitats de la tecnologia 3D i la fabricació digital: el tall làser i la impressió 3D de forma progressiva amb el treball per reptes.Taller Noticies de l'Exili - MUME
Els nois i noies treballaran al llarg d’un matí com a reporters i experts en periodisme d’investigació.Teatre: Sense Lluna
Sense lluna és una reflexió sobre l’harmonia i l’equilibri universal a través de la música. Les fases lunars representen al·legòricament el cicle de la vida.STEAM: Bits, volts i ones, la màgia de les comunicacions
Números i formes, àlgebra i geometria, conformen el llenguatge de la ciència, la tecnologia i l’enginyeria que ens permeten comunicar-nos a curta i llarga distància.Visita-taller: 5è DE PRIMÀRIA - L’OBRA OBERTA: FIGURACIÓ O ABSTRACCIÓ?
Treballem el pas de l'art figuratiu a l'art abstracte!DE L'ART AL DISSENY: APRENEM A COMUNICAR
Quin és l’origen de l’expressivitat artística i com aquest art pot influir en el disseny gràfic actual? Aquestes són algunes de les qüestions que intentareu resoldre durant aquesta activitat.ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.Mostrant 31-40 de 1.874 elements.