Resultats de la cerca
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.DESCOBRIM LES FIBRES EXPERIMENTANT AMB EL PAPER
A partir de l'experiència sensorial es provoquen les deduccions i el raonament de l'alumnat per a apropar-lo al món de les fibres vegetals, del paper i de l'espai propi del molí.Sortida dinàmiques de grup
Sortida d'un dia per treballar les dinàmiques de grup com a eina per a la cohesió i coneixement global del grup de manera lúdica i engrescadora, on el joc és la via cap el coneixement.Sortida agroalimentària
Sortida per descobrir l’origen dels alimentsTaller a l'aula Els fongs: un regne apart
Els fongs: llevats, floridures i bolets. Espècies de bolets. Tradició boletaire a Catalunya. Respecte pel bosc.Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.Gestos (extra)ordinaris (Tarragona)
La dansa dels moviments quotidiansTALLER DE NUMISMÀTICA: RESTAURACIÓ D'UNA MONEDA AUTÈNTICA DEL SEGLE XIX
Introducció al món de la numismàtica i a les diferents tècniques de restauració utilitzades pels arqueòlegs a les monedes, i diferents objectetes metàlics per a la seva classificació i preservació.Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.Mostrant 11-20 de 1.874 elements.