Resultats de la cerca
Taller #rols
Objectiu de l’activitat: Reconèixer els principals rols a una situació d’assetjament escolarCatalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.Visita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.Visita-taller: EI4 - TROBALLES INESPERADES
Aprenem a crear com ho fan els artistes!La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!Escuelas creativas. Un viaje hacia el cambio educativo (Fundación Telefónica)
Publicación que resume el Proyecto Escuelas Creativas, llevado a cabo por Fundación Telefónica y Ferran Adrià en 17 centros educativos de toda España.Missions robòtiques
¿Com funciona un robot? Simularem que som robots per veure com pensen. A continuació, haurem de programar uns robots de veritat per completar la nostra missió. Es pot treballar amb diverses temàtiquesColònies de cohesió i emocionals per la ESO a la Figuera (Castellnou de Bages)
unes colònies participatives on es potencia l'expressivitat, el coneixement propi del cos i les emocions, habilitats físiques i la abona relació amb els companysAprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentacióGimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.Mostrant 81-90 de 2.159 elements.