Resultats de la cerca
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per quèMaleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.Dispositiu per a invidents - ODS: Salut i benestar, Ressolució de desigualtats
Les persones invidents utilitzen el bastó per evitar col·lidir amb els obstacles que es troben a terra. Però que passa quan l'obstacle es troba a l'alçada del cap?Geometria en 2D i 3D
El taller tractarà la idea del pas d’una figura geomètrica en dues dimensions a les tres dimensions.Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.Les dones també hi eren
Visita al Museu d'Art de Girona amb perspectiva de gènere, qüestionant la figura de la dona en l’art i incitant a la reflexió de la seva situació en l'actualitat.EL VIAJE DE GRETA
“Avui és el dia!” Passatgers al tren! Puges? Un viatge ple de diversió, fantasia i emoció.TAST DIRIGIT DE MEL
PROVA I DEGUSTA, DESCOBREIX LA TEVA MEL PREFERIDA!LA GIMCANA DELS ODS
En aquesta gimcana els alumnes aprendran els ODS d'una forma interactiva a partir de la recerca de solucions conjuntes. Amb cada taller hauran de resoldre l'enigma a partir de jocs interactius amb relMostrant 21-30 de 1.717 elements.