Resultats de la cerca
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies,
Per a estimar la Literatura i les Llengües, descobrirem juntes com les paraules també poden convertir-se en un joc: coneixerem els palíndroms, els anagrames, les rimes, els cal·ligrames...Taller Gran llibre il·lustrat
Amb l'ajuda de la narradora Assumpta Mercader que en ens conduirà les paraules i il·lustrarem un llibre de grans dimensions, aventurant-nos en les històries i en el procés creatiu.COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.Una altra carta als Reis
Que es realment important? Que podem demanar als Reis? NadalCensurades i virals. Visita dialogada
Visita dialogada que té com a objectiu la descoberta de la censura en diversos àmbits de la nostra vida: en la política, la religió, els mitjans de comunicació... i també en l’àmbit artístic.VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.SESSIONS INFORMATIVES EUSS, SCHOOL OF ENGINEERING
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Participa en les sessions informatives (19 de febrer, 13 de març, 30 d'abril, 14 de maig i 28 de maig).El conte, Fronteres Invisibles
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant, en aquest cas parlem de les migracions.Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaMostrant 71-80 de 1.715 elements.