Resultats de la cerca
NARCISES INSUBMISES. Assaltem els espais de representació
Qui produeix imatges? Qui mira? Quins subjectes han quedat històricament exclosos de la tasca de producció d’imatges? Com ens representem en l’actualitat? Per a qui? Som conscients de la càrrega simbòLes impressores d'abans. Taller de gravat
L'activitat començarà amb una visita guiada a la col·lecció del Museu d'Art de Girona, per anar després al taller per fer un gravat amb els motius de les caselles del joc de l'oca.A LA CERCA DE BALISES
Joc en el que a partir de la correcta interpretació d’un mapa haurem de localitzar amb el menor temps possible una sèrie de punts que tindre senyalitzats.BALLANT'ESPRIU
Sinera, "Arenys" al revés, vista també al revés, pels ulls d'un infant. L'aigua, la sorra, les xarxes, el xiprés, les velles, els llençols al vent i la mort. Una proposta de dansa visual i tendre.Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.Arqueòlegs: a la recerca del passat!
Convertim-nos en autèntics arqueòlegs per a descobrir les eines, tècniques de treball i els secrets d'aquesta disciplina científica, i la seva importància en l'estudi del passatL'art urbà com a projecte social (ruta + taller)
Ruta (en català) + taller de grafit amb esprais a un mur lliure del Poblenou (1h 15' ruta + 1h 15' taller)LA PEDRERA: Els animals gaudinians i on trobar-los
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàticaTaller d'Esgrafiats a la Farmàcia Bujons (s. XIX)
Visitarem algunes de les façanes esgrafiades del barri de la Vila, a Martorell i elaborarem el nostre propi esgrafiat.Maleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.Mostrant 41-50 de 1.642 elements.