Resultats de la cerca
Formació i acompanyament en l'ús dels nous equipaments dotats a les escoles
Formació i acompanyament en l'aplicació dels equipaments de robòtica i electrònica dotats per Departament d'Ensenyament a les escoles.COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.Astronomia: L'espectacle de les Llums del cel: les Aurores Boreals de la ma de astroxperiences.com
Et convidem a una xerrada audiovisual sorprenent on descobriràs les meravelles que s’amaguen en les llums del cel. Una oportunitat única per explorar objectes i fenòmens fascinants.Titelles: La Mama dels Arbres
La Mama dels arbres està basat en l’activista ecologista i social, primera dona negra africana Premi Nobel de la Pau, Wangari Maathai.Art rupestre: tècnica i evolució
Descoberta pràctica de l'art rupestre de les Muntanyes de Prades, experimentant les diferents tècniques pictòriques utilitzades durant la prehistòria.Estratègies dels éssers vius (Tarragona)
Sobreviure al mediEl Zoo va a l'Escola
Animals salvatges de Catalunya. No deixis escapar als teus alumnes la gran oportunitat de conèixer de primera mà animals salvatges del nostre país. Els alumnes estaran en contacte directe amb animals.El flautista d'Hamelín
Espectacle de teatre d'ombres que sembla cinema en viu i en directe. Amb el moviment combinat de les llums i altres elements aconsegueixen diferents plans, profunditats, tràvelings i transicions.Circuit d'orientació
Joc d'orientació amb el Centre Excursionista de Catalunya en què l'alumnat, amb l'ajuda de la brúixola i el mapa, serà capaç de moure’s per un espai natural i trobar totes les balises electròniques.Moure per sentir
Un taller per vivenciar els sentiments, connectar amb el cos i aprendre a gestionar les diferents emocions que apareixen al llarg del dia. Un taller per potenciar la persona i la seva essència.Mostrant 21-30 de 2.073 elements.