Resultats de la cerca
Audició musical: "Melodies, ritmes, danses africanes"
Audició musical senzilla però molt completa, participativa, per conèixer el ric llegat de la música africana i la seva enorme importancia entre els pobles africans. Conèixer per aprendre i estimar.Contacontes Halloween amb titelles
Un esquelet ve a explicar històries de por i què ens espera al més enllàJA N'HI HA PROU..! Prevenció de la violència en l'àmbit dels joves (família, amistats, escola)
JA N’HI HA PROU..! és una activitat de teatre/fòrum que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilitzacióLego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo: Construïm, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Visita-taller: 4t DE PRIMÀRIA - INSPIRACIONS: EL PASSAT ÉS PRESENT
Treballem com arriba el passat al present a través de l'art!Visita guiada: La Farinera de Castelló d'Empúries
Visita a la fàbrica on aprendrem tots els passos a seguir per elaborar el pa, des de la mòlta, la farina, l'elaboració del pa, sense oblidar-nos de la fonts d'energia.Colònies i excursions emocionals a Naturland - La Granja
Entrenarem habilitats com la cohesió, treball en equip, superació de pors, autoestima o l’autonomia amb activitats amb animals, cavalls de doma natural o activitats d’aventura. Mètode La GranjaLes matemàtiques al Barri Vell de Girona
Durant l’itinerari l'alumnat analitzarà l'evolució de l'arquitectura des dels romans fins a l'actualitat mitjançant les matemàtiques d’una forma experimental i cooperativa.POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i PicassoIndis de la Garrotxa: la tribu dels peus taronges
Fa dies que ningú veu al gran xaman de la tribu dels peus taronges, per sort un grup de nens i nenes han arribat al territori de la tribu i venen disposats a ajudar a trobar-lo, però abans...Mostrant 1-10 de 1.651 elements.