Resultats de la cerca
Llepa't els dits amb la història
Visita dinamitzada per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història, des de la prehistòria fins a època medieval, on el menjar és el fil conductor.Introducció a la programació amb Minecraft Education
Una experiència on l’alumnat, a partir del videojoc Minecraft, s’introdueix d’una manera divertida i per reptes a la programació amb Python o MakeCode.Drac Mistu
Els volcans són el lloc idoni per trobar la presència de dracs, el motius poden ser variats, els corrents de lava, les cambres magmàtiques , possibles caus per aquestes bèsties de foc.Taller: #miralls
Objectiu de l’activitat: Prendre consciència de l’autoimatge i l’autopercepció que tenen d’ells mateixosEmpâtik · Programa d'entrenament de l'empatia per Primària.
Empâtik és un programa d'educació emocional, enfocat al desenvolupament de l'empatia, que activa cinc passos molt senzills: observar, escoltar, pensar, sentir i actuar, partint de la metacognició.Dispositiu per a invidents - ODS: Salut i benestar, Ressolució de desigualtats
Les persones invidents utilitzen el bastó per evitar col·lidir amb els obstacles que es troben a terra. Però que passa quan l'obstacle es troba a l'alçada del cap?PINTEM FUSTA AL POBLE ESPANYOL
La fusta és una de les matèries primes més important en la nostra cultura. Però quants tipus de fusta coneixem? Quines propietat té? Us presentem aquesta activitat per resoldre tots aquests dubtes!Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàticTaller a l'aula Residus i deixalleries
Diferents residus que generem. Ubicació correcte dels residus i el seu destí final. Llei de les 3R. Hàbit de la separació de deixalles i el reciclatge. Tractament dels residus.Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.Mostrant 31-40 de 1.651 elements.