Resultats de la cerca
Informació i formació sobre l'impacte de les cardiopaties congènites en l'alumnat
Tens un/a alumne/a amb cardiopatia congènita i no saps com tractar-lo? Tens por que li passi alguna cosa sota la teva supervisió? Què hauries de fer? Hi ha algun protocol establert?Una història de colors: el groc, el vermell, el blau...
Consta d'una visita al Museu d'art de Girona, amb el format d'un conte, i una activitat a l'espai del taller, on experiemntant amb la barreja de colors primaris, descobrirem nous colors.ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.El cicle dels residus i els recursos: les 7 R
Amb el diagrama de l’economia circular com a element transversal de l’activitat, s'expliquen els impactes de la generació de residus, el tractament que es duu a terme i la necessitat de fer una separaMissions robòtiques
¿Com funciona un robot? Simularem que som robots per veure com pensen. A continuació, haurem de programar uns robots de veritat per completar la nostra missió. Es pot treballar amb diverses temàtiquesCràter Studio
Una productora de la comarca, Cràter Studio, està preparant una sèrie de ciència-ficció ubicada a la Garrotxa i busca nous talents!Engranatges i transmissions
Taller d’experimentació al voltant dels engranatgesTot és química (II)
Visita que mostra la diversitat i versatilitat de comportament dels elements químics.STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.Retrobant la Gorgona Medusa
Us heu preguntat mai com era una casa ibèrica? Sabeu perquè s’establiren just al costat del mar? Ho descobrirem fent d’aprenents d’arqueòlegs al jaciment ubicat al Conjunt Monumental de Sant Sebastià.Mostrant 111-120 de 1.811 elements.