Resultats de la cerca
NARCISES INSUBMISES. Assaltem els espais de representació
Qui produeix imatges? Qui mira? Quins subjectes han quedat històricament exclosos de la tasca de producció d’imatges? Com ens representem en l’actualitat? Per a qui? Som conscients de la càrrega simbòFes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.MÓNNATURA PIRINEUS: Recorregut naturalista
Activitat de descoberta del MediCúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.Visita guiada de pintura i fotografia
Visita guiada d’una hora orientada a alumnes de secundària i batxillerat que es cen- tra en l’anàlisi de diferents recursos plàstics així com els seus contextos.ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Audició escolar de música i dansa africana
Audició escolar de música i dansa africanaEL BOSC MATEMATIC (DIVERMATIQUES)
Càlcul de l’index foliar d’un bosc o d’un parc, finca, etc. A desenvolupar durant una jornada amb una sortida a l’exterior. . Matemàtiques tractades de forma lúdica.Mostrant 81-90 de 1.814 elements.