Resultats de la cerca
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.Investigant i dibuixant dinosaures
Introducció al dibuix com a mitjà de comunicació per aprendre del nostre entorn i explicar-lo a través de diverses tècniques de dibuix. Introducció al món els dinosaures a partir del dibuix.Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.Taller a l'aula Bosc submarí de Posidonia oceanica II
Biologia de la planta. Factors ecològics que permeten la vida d’aquesta fanerògama. Causes antropogèniques i mediambientals que l'afecten. Regressió de la planta i sensibilització.Taller pràctic de Xarxes Socials
Veurem, a través d'un taller pràctic, quin és el panorama actual de les xarxes socials, aprendrem a fer-ne un ús responsable i descobrirem com les utilitzen les empreses i entitats.El cicle dels residus i els recursos: les 7 R
Amb el diagrama de l’economia circular com a element transversal de l’activitat, s'expliquen els impactes de la generació de residus, el tractament que es duu a terme i la necessitat de fer una separaToca-toca i Carro a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Toca-toca dels conills, gall i gallina, porquets., cabretes, ovelles, cavalls, vaca, ponis... Ens ajudeu a donar el biberó a l´ovelleta? Carros de diverses midesQuè diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.Informació i formació sobre l'impacte de les cardiopaties congènites en l'alumnat
Tens un/a alumne/a amb cardiopatia congènita i no saps com tractar-lo? Tens por que li passi alguna cosa sota la teva supervisió? Què hauries de fer? Hi ha algun protocol establert?So i acústica (Lleida)
Experiments per investigar el soMostrant 111-120 de 1.973 elements.