Resultats de la cerca
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Vine a fer de diable
Què és un diable? D'on treu el foc que llença? Descobriu el món dels diables i els correfocs en aquest taller ple d'espurnes.Taller #info
Objectiu: Aconseguir que l’alumnat tingui un concepte objectiu sobre l’assetjament escolarEL BATEC DELS VOLCANS
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc.El viatge de Lulú i Lola
Contacontes amb ninos sobre la llibertat de ser un mateix. Espectacle fins el 6 anys.Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaDins la càmera fosca gegant. Descobrim els inicis de la fotografia
Descobim el funcionament de la fotografia i el revelat entrant dins una càmera gegant,Cluedo a la Casa Duran
Hi ha hagut un robatori a la Casa Duran i Sanpere de Cervera mentre se celebrava una festa al saló principal. Vine a descobrir quin objecte s'ha robat.De l’engranatge a la programació
Recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa.Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.Mostrant 51-60 de 1.803 elements.