Resultats de la cerca
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockVisita: entrar en un graner medieval a l’Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l’Esquerda
Visita a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda, un laboratori a l'aire lliure que ens aproparà a l’agricultura i els sistemes d’emmagatzematge en època medieval.Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.Sortida guiada amb raquetes de neu
Organitzem sortides amb raquetes de neu, adaptant el circuit i el desnivell a l’edat i la condició física de l’alumne. Son sortides que es fan en entorns controlats d’estacions d’esquí.L'amagatall de l'esquirol
L'activitat és estil joc de pistes on descobrirem elements del bosc tot seguint els amics de l'esquirol que viuen al bosc de Cases Blanques.Fem un cavallet amb pell. Imant o clauer, tu tries!
Programa d’activitats entorn de l’univers de la pell, de l’aigua i del barri del Rec, i també dels elements patrimonials dinamitzats des del Museu: l’adoberia de Cal Granotes.LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.Biased brains
Aprendre desde la neurociència a ser crítics amb els nostres biaixos i entendre que el cervell no és una màquina perfecte... només la calma i la reflexió ens permeten lluitar contra les injustícies!Taller Un món millor en realitat virtual amb CoSpaces -Tinguem cura del fons marí
Crear, editar i explorar l'entorn marí en 3D a través de la programació i prenent consciència de tenir cura del medi ambient.Mostrant 61-70 de 2.089 elements.