Resultats de la cerca
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llanerCensurades i virals. Visita dialogada
Visita dialogada que té com a objectiu la descoberta de la censura en diversos àmbits de la nostra vida: en la política, la religió, els mitjans de comunicació... i també en l’àmbit artístic.Estades d'aventura per a secundària
Estades en cases de colònies durant tot l'any realitzant activitats d'aventuraDescobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museuEl gran dia de Girona
Aquesta activitat proposa l’observació atenta d’un sol quadre, un dels més representatius de la ciutat de Girona: El Gran Dia de Girona (1863-64)CURS EN LÍNIA "EDUCACIÓ HUMANITÀRIA: DRETS HUMANS, ÈTICA AMBIENTAL I PROTECCIÓ" ANIMAL
Formació innovadora per a treballar de manera transversal els drets humans, el medi ambient i la defensa dels altres animals a partir de l’empatia. Inclou un programa d’d’aplicació a l’aula.Audició Musical a l'Aula: FLAUTES D'ARREU
NOMÉS PER ESPAIS EXTERIORS Audició didàctica a l'aula sobre flautes de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem flautes de bec, travesseres, oblíqües, globul.lars, gegants, sense forats, dobles, etc.CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.Presoners al Castell
Gràcies a la descodificació de codis, els alumnes desxifraran històries d’alguns dels Brigadistes Internacionals que van estar presos al Castell. Per a alumnes de cicle superior de primària i educacióPrevenció, detecció i actuació en Bullying
Aportem eines per a la Prevenció, la Detecció i l’Actuació davant de situacions de violència treballant les emocions que es generen, i les creences i actituds que permeten una resolució positiva.Mostrant 21-30 de 2.089 elements.