Resultats de la cerca
El conte, Fronteres Invisibles
L'objectiu és fer arribar el missatge als infants més petits. És per això que hem adaptat el joc de taula, reduint-lo i adequant-lo a la perspectivad’un infant, en aquest cas parlem de les migracions.Construcció de cotxes propulsats per globus
Un taller on es combinen la fabricació amb materials reciclats i les lleis de la física.Visites als parcs de Bombers de la Generalitat
Conèixer el dia a dia a dia d'un servei públic força atractiu per als nens i nenes, i sensibilitzar en aspectes de prevenció d'incendis i seguretat a la llar.Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.Taller Guardes del Clima per combatre el canvi climàtic
Recurs digital a fer a l'escola sobre bones pràctiques en les accions quotidianes i adoptar mesures per combatre el canvi climàtic i els seus efectes. Infants d'entre 9 i 12 anys. Taller de 2 h.Visita-taller: ARQUEÒLEGS PER UN DIA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
Els alumnes aprendran de manera senzilla el mètode d’investigació arqueològica a l’hora que descobriran com era el camp d’aviació i el dia a dia dels pilots i els mecànics.Sortida Empordana't i descoberta del Cap de Creus en barca
Conèixer l’espai EmpordàNA’T, un tast als quatre parcs de l’Empordà. Observar el paisatge costaner de Cap de CreusLloguer de kart
Si busques una activitat emocionant i educativa per als teus estudiants, en Tarraco Karting oferim paquets especials de lloguer de karts per a col·legis.COM MOTIVAR-TE A ESTUDIAR. 1h 15 min.
Conferència/taller pràctica i vivencial, amb eines per sentir-te més motivat en els estudis i superar el curs amb èxit. Dirigit a alumnes de 4 ESO, Batxillerat i CCFF.Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.Mostrant 11-20 de 2.104 elements.