Resultats de la cerca
CONNEXIÓ GRANJA. INTERACCIÓ AMB RUCS I PONIS
ACTIVITAT D'INTERACCIÓ RESPECTUOSA AMB RUCS I PONIS RESCATATSCodelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.Experimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.TITELLES: NO TINC POR
Una història quotidiana on s’hi treballa l’emoció de la por d’una manera divertida. Sorpreses, tendresa i humor de la mà d’una actriu i d’un titella, per aprendre tot allò que té de bo la nit.VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME (CIVRM)
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.La pilotada. Espai sensorial de 0 a 5 anys
Espai sensorial per descobrir el propi cos i les emocions a través de la interacció i el Joc amb diferents materials i amb les altres persones.Què volem transmetre a través dels nostres perfils digitals?
L'objectiu de l'activitat és prendre consciència i actuar amb coherencia a través de les pantalles. En aquesta ocasió es treballa la imatge personal, l'autoestima, la influència dels referents digitalUN CASTELL PER DESCOBRIR
Durant aquesta activitat coneixerem on es troba, quina és la seva història i quina funció i usos ha tingut a través dels anys, i entendrem per què és important la seva visita i conservació.STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.Mostrant 51-60 de 2.089 elements.