Resultats de la cerca
ESCOLA AMABLE. PROGRAMA DE MILLORA DE LA CONVIVÈNCIA ESCOLAR_ Bonificable FUNDAE. 15 h.
Curs amb les eines del Programa ESCOLA AMABLE per a claustres. Amb eines pràctiques per implicar tota la comunitat educativa i crear, entre tots, una bon clima escolar. 15h. Bonificable FUNDAE.Construïm refugis pels insectes. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem el món dels artròpodes i construirem refugis per atraure a aquests animals i fer més rics els espais verds de l'escola.Nasa Higher Education
Recursos online de la NASA per a Batxillerat i Estudis Superiors. Inclou simuladors d'aurores boreals, de satèl·lits, opcions de beques, concursos de projectes STEM, etc.Visita guiada de pintura i fotografia
Visita guiada d’una hora orientada a alumnes de secundària i batxillerat que es cen- tra en l’anàlisi de diferents recursos plàstics així com els seus contextos.Fem fotografies sense càmera: L’instant màgic de la impressió
Entendrem el funcionament bàsic de la fotografia a través de l'experimentació amb llum i paper fotogràfic.AMB EL MÒBIL AL BOSC
Gimcana amb el mòbil i geoposicionament. Treballem les capacitats bàsiques, les tecnologies mòbils, les comunicacions i la posada en comu de diferents tesis.Enigmes del món romà
Aprèn de forma divertida com vivíen a l'Antiga Roma!Una estoreta pel ratolí amb dissenys d’altres èpoques i cultures
Programa d’activitats entorn de l’univers de la pell, de l’aigua i del barri del Rec, i també dels elements patrimonials dinamitzats des del Museu: l’adoberia de Cal GranotesViu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.Mostrant 41-50 de 2.105 elements.