Resultats de la cerca
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.Viatgem al segle XIX!
Visita L' Enrajolada, Casa Museu Santacana, i esbrina com vivia una familia benestant del s. XIX. Ens disfresserem, jugarem, i descobrirem com de diferent era la vida abans i com ha canviat tot!Paper i Sostenibilitat: Quin paper hi tenim?
Fem paper nou a partir dels rebutjos de paper que porteu. Juguem al joc del paperot. A secundària utilitzen els seus mòbils per donar resposta a preguntes que els hi plantegem.Amb guia didàctica.Les ombres del museu
A través de la col·lecció de figures de teatre d’ombres del museu, es donen a conèixer les llegendes orientals i les tècniques artístiques aplicades en la seva construcció.Més que tela!
L'activitat permet aprofundir sobre les característiques, l’impacte social i ambiental, l'origen i la confecció de la roba que utilitzem a diari i aprendre com podem reduir i prevenir la generació deEfigy Planet
Un planeta tecnològicament avançat que ha realitzat amb èxit la transició energètica i ha aconseguit ser molt eficient en l'ús i gestió de l'energia.Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lacióVisites Dinamitzades: ESO i Batxillerat
En aquesta visita, a través del mètode pregunta-resposta, es genera un diàleg i una reflexió entorn de l'art contemporani.Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora i 30 minuts de durada.LLUM, FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.Mostrant 91-100 de 2.094 elements.