Resultats de la cerca
MATCH IMPRO
A través de diferents exercicis i dinàmiques teatrals els joves es podran endinsar en el món de la improvisació, una tècnica molt lúdica i de format concurs per a poder treballar la seva creativitat![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/09/IMG_7296-400x300.jpg)
Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/05/47-400x300.jpg)
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.Els fem volar?
Activitat per treballar la sostenibilitat i la conscienciació ambiental, així com la biodiversitat d'ocells mediterranis.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/08/Titelles-portada-262x300.png)
Reescriure la història: les dones a Can Papiol
Com han canviat els rols socials des del segle XIX?![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/09/Imatge-La-memoria-en-femeni_2-400x300.png)
Construcció de cotxes propulsats per globus
Un taller on es combinen la fabricació amb materials reciclats i les lleis de la física.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/07/CotxesGlobus_LABCLUB3-400x300.jpg)
TALLER DE VITROFUSIÓ AL POBLE ESPANYOL
Dissenyarem una peça decorativa de vidre utilitzant la tècnica del fussing o vitrofusió. Després visitarem el taller artesanal i el Museu Fran Daurel.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/07/VITROFUSIO.jpg)
L'entorn de Mas de Colom
Activitat de descoberta en l'entorn de la finca de Mas de Colom![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/07/Entorn-400x300.jpg)
Educació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/07/Projecte-EpJG-400x300.jpg)
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Mostrant 81-90 de 2.104 elements.