Resultats de la cerca
COM SUPERAR LA POR A LA SELECTIVITAT. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial on t'enduràs eines per identificar i gestionar els teus pensaments i les teves emocions en aquesta situació. Dirigida a alumnes de Batxillerat.CONSTRUIR AMB CIMENT
Aquest taller permet que els alumnes experimentin amb les propietats del ciment que en fan d’ell un material de construcció clau en la transformació del paisatge.Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..Circuit d'Aventura Vertical de Catalunya en Miniatura
Afegidament a la visita a l'exposició de maquetes, es poden realitzar circuits d'aventura vertical entre els arbres, connectant amb la naturalesa i respectant l'espai natural que ens envolta.REINVENTEM UN CONTE
Reinventem un conte: Es plantegen diferents exercicis i jocs teatrals per tal de poder reinventar un conte escollit entre tots.Taller de serigrafia (Arts aplicades)
Una de les tècniques més populars de les arts gràfiques. El taller que us oferim tot seguit està pensat per fer servir com a suport objectes quotidians: samarretes, bosses de tela, paper.L'ART DEL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques que té el cuir? Acompanyeu-nos a crear una peça única, personalitzada posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem a l'artesà i el seu ofici.Colònies escolars sobre aventura i natura
Projecte educatiu adaptat a tots els nivells d' educació infantil i primària que combina activitats mediambientals de descoberta del bosc mediterrani, amb activitats de multiaventura i de granja.NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Mostrant 1-10 de 2.094 elements.