Resultats de la cerca
Ruta: Camins d'Exili i Frontera - MUME
Visita guiada i combinada al MUME i a altres indrets (Agullana i la Vajol) directament relacionats amb els passos fronterersREINVENTEM UN CONTE
Reinventem un conte: Es plantegen diferents exercicis i jocs teatrals per tal de poder reinventar un conte escollit entre tots.Visita la zona tècnica
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservacióViu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La granja en 4D
Podem sentir les olors, els sons i tocar elements de la granja sense sortir d'una habitació? Amb aquest taller sensorial podrem connectar amb la granja alhora que posem a prova els nostres sentits.Visita a l'exposició Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment, i la creació dels ginys i aparells per aprofitar-la, fins a dia d’avui.La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.Els nostres amics, els antics
Visitarem la prehistòria, l’arribada dels grecs i fenicis, la societat ibèrica, la dominació romana i finalment els visigots.Sortida Creix amb el Peix
Sortida al Mercat del Peix de Mercabarna en la qual es visita el Centre Interactiu del Peix, el Mercat Central del Peix i es fa un dinar saludable a base de peix.Construïm històries, construïm castells
Mitjançant una història i un joc de construccions, explorarem què són els castells i quins eren els seus habitants. Per a alumnes de P3 a 2n de primària.El cicle dels residus i els recursos: les 7 R
Amb el diagrama de l’economia circular com a element transversal de l’activitat, s'expliquen els impactes de la generació de residus, el tractament que es duu a terme i la necessitat de fer una separaMostrant 1-10 de 2.105 elements.