Resultats de la cerca
ROCROI EXCURSIÓ EN VELA (Lúdic)
La Vela ens permetrà gaudir del mar mentre naveguem acompanyats de vistes privilegiades per la costa de Vilanova i la Geltrú.Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,Colònies escolars a Finca Prades - Edulònia
Les colònies són una part fonamental de la formació a les escoles, un lleure educatiu on els nens i les nenes es cultiven de coneixements i aprenen a desenvolupar-se en nous entorns i a socialitzar.Colònies escolars sobre ciència de la terra
Colònies de treball de camp i experimentació científica per conèixer en primera persona les ciències que estudien l'estat, la composició i la evolució de la terraUna història de colors: el groc, el vermell, el blau...
Consta d'una visita al Museu d'art de Girona, amb el format d'un conte, i una activitat a l'espai del taller, on experiemntant amb la barreja de colors primaris, descobrirem nous colors.Visita dinamitzada: Joc de Farinons
El motor del joc són els farinons, uns petits follets que viuen a la farinera, perquè els hi encanta el pa. Són molt entremaliats i força bromistes, ja ho descobrireu!!!Històries de l'art des de Barcelona. Projecte d'art a l'Institut.
Programa que presenta noves perspectives sobre la història de l’art. Per a secundària, batxillerat, universitats i cicles formatius.L'amagatall de l'esquirol
L'activitat és estil joc de pistes on descobrirem elements del bosc tot seguint els amics de l'esquirol que viuen al bosc de Cases Blanques.Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer filCONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.Mostrant 71-80 de 2.101 elements.