Resultats de la cerca
COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.Premis treballs de Recerca - àmbit territorial Concret
Premis als treballs de Recerca de territoris concrets i diferents temàtiquesTaller a l'aula Consum i depuració d'aigua
Cicle de l’aigua i els usos que se’n fa. L'aigua com a recurs és un bé escàs que cal gestionar i utilitzar de manera sostenible. Entendre per què és necessària la depuració d'aigua i funcionament.Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.Colònies escolars sobre aventura i natura
Projecte educatiu adaptat a tots els nivells d' educació infantil i primària que combina activitats mediambientals de descoberta del bosc mediterrani, amb activitats de multiaventura i de granja."Joc de pistes" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Després d’una visita d’introducció on s’explica el Museu i el seu significat, es facilita una fitxa amb un joc de pistes, que individualment o en grup, l’alumne ha d’anar resolentMIRA, TOCA I ESCOLTA (Museu Deu)
Introducció a la col·lecció d’escultura.SUMA amb el català
Taller amè i divertit per reflexionar sobre la diversitat lingüística i la importància d'aprendre i parlar català.Divulgació astronòmia amb Planetari de la ma de astroxperiences.com
Imagina’t immers en un domini ple d’estrelles, on podràs contemplar els planetes en tota la seva glòria i aprendre sobre les seves característiques úniques.La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.Mostrant 61-70 de 2.100 elements.