Resultats de la cerca
Construïm amb les matemàtiques (Taller a l'aula)
Amb el taller matemàtic a l'aula, l'alumnat descobriran aspectes històrics i matemàtics treballats a través de la recerca d'una forma experimental i cooperativa.Investiguem un crim
A partir d’un taulell que contextualitza la història detectivesca, es trobaran amb diversos reptes i misteris que han de resoldre amb lògica i enginy.QUE SÍ, VIDA! Prevenció del VIH/sida - ITS i la negociació afectiva - sexual
QUE SÍ, VIDA! és una activitat de teatre/fòrum on es treballa la prevenció de les Infeccions de Transmissió Sexual i el VIH/sida, incidint particularment en la negociació afectiva – sexual.Planetari mòbil, Astronomia: coneix l'univers.
Obre la finestra de l'univers. I mira els estels, els planetes, les galàxies... Una experiència emocionant a la teva escola.! Muntem el nostre planetari digital 360° i més activitats.Estades Escolars a l'Alberg de Banyoles
Estades de descoberta de la conca lacustre de Banyoles amb activitats de natura, combinades amb propostes d'arqueologia, lleure i esport a l’Alberg de BanyolesDel Neolític a la re-evolució de l’agricultura
Aquesta activitat ens proporciona aprenentatges valuosos per repensar un futur sostenible per a la vida al planeta.Colònies per a escoles i AMPA/AFA
La Fundació Pere Tarrés compta amb més de deu centres d'educació ambiental i una xarxa de cases de colònies situades a Catalunya i Balears, ubicades en indrets naturals excepcionalsVISITES EN GRUP A CATALUNYA RÀDIO
Catalunya Ràdio ofereix la possibilitat de visitar les seves instal·lacions a escoles, instituts i altres centres educatius per descobrir com es fa la ràdio en català perquè arribi cada dia a milers dVisita el CIVRM des de casa!
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.LA PEDRERA: L'habitació secreta de La Pedrera
TALLER SOBRE L’EDIFICI I EL SEU CONTEXT HISTÒRICMostrant 51-60 de 2.094 elements.