Resultats de la cerca
CONTES GITANOS: "RAVI XANÓ, un gitano de l'Índia"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
L'espectacle contempla una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Aprenetatge vivencial en valors.Taller d'astronomía en formació de craters amb astroxperiences.com
Descobreix el fascinant món dels cràters amb el nostre Taller de Formació taller de formació sobre aquesta matèria per a estudiants de primària i secundària.Paper Blanc: Ofici i Tradició
Història del paper. Indústria de la comarca: la farga i el molí paperer, herència dels oficis tradicionals. Feu el vostre propi paper artesà. Secundària usa els mòbils. Amb guia didàctica.Estades d'Aventura - Port del Comte
Gaudeix amb el teu centre o grup d'un o varis dies a la Vall de Lord realitzant un munt d'activitats esportives al medi natural. No us ho podeu perdre!Tastets d'enginyieria i ferrocarril
Per realitzar aquesta visita cal contactar directament amb el departament de comunicació de la UPC de Vilanova i la Geltrú, al telèfon 93 896 77 01La vida quotidiana al segle XIX. Visita al Museu Romàntic Can Papiol
Les estances de Can Papiol són tot un viatge en el temps: habitacions, mobiliari i decoració originals de l’època que ens traslladen a la vida quotidiana d’una família benestant del 1800.La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.El castell de Montesquiu | Mil anys d'històries al castell de Montesquiu (ESO i batxillerat)
Visita històrica guiadaL’os bru, el tresor del Pirineu
L’activitat està pensada per a que l’alumnat reflexioni sobre la conservació d’una espècie amenaçada com és l’os bru al Pirineu, així com destacar la seva importància per l'ecosistema en què viu.ELS PRIMERS ARTISTES
Vols conèixer i experimentar com pintaven a la prehistòria? Aquesta és la teva activitat.Mostrant 91-100 de 2.102 elements.