Resultats de la cerca
I JO, QUÈ VULL? ACTIVITAT DE PREVENCIÓ DE L'ABANDONAMENT ESCOLAR
Descobrir que sempre estem definint objectius encara que a vegades aquests no són els que realment volem. Prendre consciència de la manera com ens parlem i veure l’impacte que això té.I. Visitem un castell medieval
Coneixerem com era un castell amb els seus elements defensius, aspectes històrics, socials i culturals propis de l’Edat Mitjana."Un cant a la vida: dols i pèrdues" Montse Pedret
Vivim en una cultura on estem, a vegades, allunyades del posar la cura en el que representa morir i poder agrair el recorregut de vidaEscapades per escoles i instituts a Espot
Espot és una estació familiar i tranquil·la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.TITELLES: NO TINC POR
Una història quotidiana on s’hi treballa l’emoció de la por d’una manera divertida. Sorpreses, tendresa i humor de la mà d’una actriu i d’un titella, per aprendre tot allò que té de bo la nit.Construïm casetes pels ocells. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem quins són els ocells més comuns a les ciutats, el benefici de la seva presència, i construirem caixes niu.Ruta seguint el GR92
Ruta especialment pensada per finals de cicle (tot i que també molt interessant per a qualsevol curs) on proposem un recorregut costaner.De la manufactura a la fàbrica
Aprofitant el treball artesanal de la col·lecció seguirem un itinerari pel museu amb la voluntat de descobrir la diferència que hi ha entre el treball artesanal i els procediments industrials.Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.PINTURA SOBRE CERÀMICA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem l'ofici del terrissaire, veurem què és i com es treballa el torn i pintarem a mà una peça que ens endurem a casa!Mostrant 31-40 de 2.114 elements.