Resultats de la cerca
TARRAGONA ROMANA. La ciutat i les persones de fa 2000 anys
Les nostres activitats no son una simple exposició sobre els monuments; les nostres explicacions van més enllà, revivint amb passió com era la ciutat de Tàrraco i coneixent els seus habitants.El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació.Els pigments de la natura
Taller en què els infants, mitjançant l’experimentació científica, extreuen els pigments de diferents fruites i verdures i creen pintures naturals.Modistes i sastres: vestits a mida!
Com es fa un vestit a mida? Qui feia aquesta feina abans de l’aparició de les fàbriques? Quins teixits i formes agradava vestir en altres èpoques? Un taller sobre els oficis de modista i sastre.Viu l'era industrial com un joc
Imaginar com podien ser les condicions de vida a finals del S. XIX no és fàcil! Per què no recrear una societat industrial entre tota la classe?Jocs medievals
Descobriran i coneixeran quines activitats de lleure es realitzaven a l'Edat mitjana i l'origen antic d'alguns dels jocs tradicionals i populars actuals.Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.Univers: Del Big Bang als nostres dies . Visita Comentada
En la visita als tres àmbits de la Sala de l'Univers –Kósmos, Evolució i Fronteres del Coneixement–, l'alumnat farà un viatge cronològic al llarg de 13.790 milions d'anys d'història de l'Univers.Mostrant 41-50 de 2.101 elements.