Resultats de la cerca
Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.Taller de Còmic: Dibuixem Super Herois i Súper Heroïnes
Els alumnes aprendran a dissenyar i caracteritzar el seu propi superheroi. Marcarem les pautes per la creació d’una petita història que reproduirem en una tira còmica.Seny, Pilotada i Rauxa. Espai sensorial ple d'emocions
Jugarem a trobar l'equilibri personal, i de forma grupal. Una bola d'equibri per a cada participant... Però després, trencarem l'equilibri amb la Rauxa d'una guerra de coixins:... diversió assegurada!El Sistema Solar: Planetari mecànic
Aprèn algunes curiositats sobre el nostre sistema solar i construeix un planetari giratori en equip.Hàbits saludables amb scratch programant un videojoc p
Els alumnes crearan i dissenyaran en 3d a través de llenguatge de programació virtual adequat a la seva edat un videojoc on reforçaran els hàbits de vida saludables.Encaixem a Cal Trepat
Taller on mitjançant material original provinent de la secció dels modelistes dels dissenys de les màquines Trepat desenvolupem un joc de cerca i d’encaix.Projecte Electricitat-3
Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materialsScape Room Desecapa't
A partir del joc de pistes Desecapa't, es treballa la geologia de la zona i la descoberta de perquè a Gerri de la Sal es pot fer sal, fet que ha marcat la història i l'economia de la gent del poble.Fes d'arqueòleg o arqueòloga
Coneixerem què és un arqueòleg i quin és el seu treball, per a després jugar a fer d’arqueòlegs. Per a alumnes de cicle superior de primària i educació secundària.SINGLISH! (SINGING IN ENGLISH)
A través del treball d'una-dues cançons per alumne, treballem l'expressió oral i la comprensió de l'anglès. Descompte ACTIVITUM!Mostrant 1-10 de 2.104 elements.