Resultats de la cerca
LES SENSACIONS DEL BOSC
Farem un passeig pel bosc tot aprenent a estimar la terra a través dels sentits. Gaudiran d’un circuit sensorial (amb els ulls tapats) i elaboraran un collaret fet amb elements de la natura.Concert / espectacle didàctic: "ELS SIMFONAUTES"
Coneixerem en viu alguns dels instruments més representatius, bonics i especials dels 5 continents a partir de cançons, temes, ritmes, i gags. Sorprenent, divertit, participatiu, interessantíssim....Constructors de somnis
Un espectacle-taller per treballar els minimons en un marc escènic de conte.Garrotxa volcànica
La proximitat del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa és un escenari idoni per conèixer de molt a prop el fenomen del vulcanisme i aprendre sobre el paisatge i el parc natural.Visita a l'exposició "La Sèquia i l'aigua "
La Séquia porta l’aigua a Manresa des del segle XIV. Tot visitant l’exposició, i acompanyats d’uns quaderns didàctics, podrem aprofundir en la seva construcció.El món dels fòssils
Introducció de l'alumnat en el món dels fòssils mitjançant la visita de sales i el taller de laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa i l’estudi d’una resta fòssil.Ruta Verdaguer a la Gleva
La visita es porta a terme en un dels santuaris més bonics del barroc català, on Verdaguer va viure els moments més dramàtics de la seva vida.Maleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.Cooperativa Juvenil de Servei
Taller dinàmic sobre cooperativisme juvenil de servei, per a joves que volen viure una experiència de pràctiques remunerades, a partir de 16 anys.Adolescència i Pantalles
L'adolescència és l'etapa que més preocupa a les families pel seu inici amb possibles conductes de risc. Abordarem senyals d'alerta i estratègies que podem utilitzar per l'acompanyament digitalMostrant 21-30 de 2.091 elements.