Resultats de la cerca
PERCUT! El cos com a instrument (taller+concert participatiu)
Participeu a la Mostra Escolar de Percussió Corporal del Teatre Condal interpretant 2 coreografies musicals preparades amb els nostres especialistesMATCH IMPRO
A través de diferents exercicis i dinàmiques teatrals els joves es podran endinsar en el món de la improvisació, una tècnica molt lúdica i de format concurs per a poder treballar la seva creativitatLa descoberta d'un bosc amb la Capbusseta
Descoberta de manera lúdica i amb l'ajuda de la Capbusseta (una titella en forma de faja (el fruit del faig) , de com és i què hi podem trobar a la Fageda d'en Jordà mitjançant els sentits.Presoners al Castell
Gràcies a la descodificació de codis, els alumnes desxifraran històries d’alguns dels Brigadistes Internacionals que van estar presos al Castell. Per a alumnes de cicle superior de primària i educacióSom conductors
Com funciona un circuit elèctric? Quins elements el composen? Manipularem material quotidià i divers i aprendrem quins materials condueixen l’electricitat.Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Boscos de ciutat? L'ecologia al parc
L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.Taller de mosaic i visita guiada a la Cripta
L'objectiu del taller és donar a conèixer la tècnica de mosaic utilitzada per Gaudí tant des d'un punt de vista teòric com pràctic. Els alumnes coneixeran també els materials i les eines utilitzades.Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.La Princesa, el drac i altres contes d'amor i monstres
La nostra princesa no és una noia normal. De fet, res a la seva vida sembla normal! Tot li passa a ella! Us ho podeu creure?Mostrant 21-30 de 2.125 elements.