Resultats de la cerca
Taller pràctic de Xarxes Socials
Veurem, a través d'un taller pràctic, quin és el panorama actual de les xarxes socials, aprendrem a fer-ne un ús responsable i descobrirem com les utilitzen les empreses i entitats.Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859 Caixa Sabadell
Recorregut guiat pels dos edificis modernistes de Fundació 1859 Caixa Sabadell: la Seu principal i l’antiga Escola Industrial d’Arts i Oficis (actual Espai Cultura)Cinema i memòria històrica. Imatges compromeses amb els drets humans
Un taller per posar en valor el cinema com a eina d'accés i preservació la memòria col·lectiva.La vida: un procés de canvi
Experiència de coneixement emocional a través de l'artOrigami i Llegendes
Taller adaptable a totes dificultats a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats: el tacte als dits ens guiarà.El joc del Triviclimàtic. Taller sobre sostenibilitat
El triviclimàtic és un joc cooperatiu en què els infants aniran responent preguntes de temàtica mediambiental i sobre l'emergència climàtica,amb l'objectiu d'aconseguir punts de forma cooperativa.Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.ELS COLORS DEL TIC-TAC
Espectacle de Dansa - Teatre per tots els publics que promou els jocs de sempre i el treball en equip enfront l'individualisme i el sedentarisme de la era de les noves tecnologies.DRAPS, l'espectacle de La Guilla Teatre pensat per els més menuts
En Draps és un apassionat de la botànica. Una flor extraordinària creix al seu jardí i no en troba informació per enlloc. Per saber com l'ha de cuidar haurà de sortir del seu cau i buscar d'on prové.Colònies per a escoles i AMPA/AFA
La Fundació Pere Tarrés compta amb més de deu centres d'educació ambiental i una xarxa de cases de colònies situades a Catalunya i Balears, ubicades en indrets naturals excepcionalsMostrant 91-100 de 2.091 elements.